تاکید فرماندهان نیروی دریایی ایران و پاکستان بر گسترش روابط طرفین

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: بسیاری از دولت های خارجی تلاش می کنند تا این ظرفیت ها فعال نشوند چرا که بهره گیری از این ظرفیت ها منزلت منطقه ای و جهانی برای دو کشور ایجاد می کند و این در تقابل با منافع آنهاست برای همین ما همواره شاهد اقدامات تفرقه انگیزانه بین کشورها هستیم که مقابله با این توطئه ها هوشمندی کشورهای همسایه را می طلبد.

دریادار خانزادی با تاکید بر اینکه عدم حضور بیگانگان منطقه را امن تر می کند، افزود: مردم منطقه در حال هوشیار شدن هستند و کشورها روحیه همگرایی را تقویت می کنند. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا کشورهای منطقه را تقویت کنیم.

دریاسالار ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان نیز در این دیدار اظهار داشت: ما برای این سفر ارزش زیادی قائل هستیم چراکه ما دو کشور جمهوری اسلامی هستیم و اشتراکات زیادی در حوزه های فرهنگی و مذهبی داریم و این اولین سفر فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی به پاکستان است.

وی افزود: ما مشترکاتی در کریدور دریایی چین و پاکستان داریم تا به سطح درآمد مسلمانان منطقه کمک کند.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان تصریح کرد: وجود این کریدور فرصت خوبی برای استفاده اقتصادی است و ایران می تواند نقطه اتصال خوبی برای شرق و غرب باشد.

وی ادامه داد: نقطه اتحاد این کریدور دو بندر چابهار و گواتر هستند که می توانند بجای رقابت، رفاقت کنند و دو نیروی دریایی می توانند در دریا دست به دست هم دهند.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان ضمن تشکر از نیروی دریایی ایران برای شرکت در رزمایش مشترک، گفت:  سطح روابط دو نیروی دریایی کافی نیست و ما باید در این منطقه نقش خود را بیشتر کنیم.



برچسب‌ها: آسمانی هاارتشنداجاامیرخانزادی

تاريخ : سه شنبه 19 آذر 1398 | 11:49 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت